​​021-66459584

Manager@natagency.ir​​​​​​​

شایستگی روح جدید بازاریابی است .

در بخش گسترش بازار و بازاریابی ما چه خدماتی میتوانیم امجام دهیم ؟

 

یک سئوال متداول که پرسیده میشود این است که چگونه میتوانیم محصولات شرکتمان را بر سر زبانها بیندازیم . جواب ساده است با دو اصل :

  1. با محصولات عالی
  2. استفاده از شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ بجای هزینه های گزاف تلویزیونی ، البته کار را بایستی به کاردان سپرد .

 

همچنین پیش از بهینه کردن اصول و ساختار فروش بایستی در وهله نخست سازمان تمرکز خود را در بسط و ارزیابی بازار فروش و گسترش بازار فروش محصولات و یا خدمات خود نماید . تا بتواند با حداقل هزینه های ممکن ، کالا یا خدمات خود را بفروش برساند . و در نتیجه حاشیه سود بالاتری لیجاد نماید .

اینها مفروضات اصلی شما درباره ی کسب و کارتان است :

  • اندازه ی بازار
  • حاشیه ی ناخالص
  • تعداد تماس فروش هر بازاریاب
  • هزینه ی جذب مشتری
  •  نرخ تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل
  • طول چرخه ی فروش
  •  بازده سرمایه گذاری برای مشتری
  •  تعداد تماس های پشتیبانی فنی برای هر واحد ارسالی
  • چرخه ی پرداخت مطالبات و بدهیها

همچنین شما بایستی قادر باشید تا جوابی روشن و صریح به  ایـن ده سـوال فوق العاده مهـم بدهید :

  1. اولویت اصلی مان چیست ؟
  2.  موعد ارسال محصول چه وقتی ست ؟
  3.  اگر ارسال نکنیم ، چه وقتی پولمان تمام می شود ؟
  4.  هزینه های جذب مشتری چقدر است ؟
  5. هزینه ی واقعی و کامل عملیات مان چقدر است ؟
  6. با چه کسی رقابت می کنیم ؟
  7. رقبا چه می توانند بکنند که از توان ما خارج است ؟
  8. کارکنان ناکارآمدمان چه کسانی هستند ؟
  9. چه چیزی را می توانیم نسیه ، قرض یا اجاره ای بگیریم ؟
  10. کیفیت رهبری ام در چه حدیست ؟

 

در تمامی این موارد موسسه ما با کادری مجرب و متخصص در کنار شما میباشد .