​​021-66459584

Manager@natagency.ir​​​​​​​

هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی در قیمت تما‌م‌شده کالا محسوب و جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی گردید

هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی در قیمت تما‌م‌شده کالا محسوب و جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی گردید
محمدیان خبر داد؛ طرح محاسبه هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی شرکت‌ها، مؤسسات و نهادهای تولیدی و خدماتی در بهای تمام‌شده و شاخص‌های ارزش‌گذاری کالا و خدمات در کمیسیون ملی برند، تصویب شده است.     به  گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ؛ عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با بیان این مطلب افزود: در سالی که به نام جهش تولید و افزایش مشارکت‏های مردمی …
ادامه مطلب

کتاب "رشد ده برابری فروش با استفاده از علوم رفتاری" منتشر شد

کتاب "رشد ده برابری فروش با استفاده از علوم رفتاری" منتشر شد
 کتاب رشد ده برابری فروش با استفاده از علوم رفتاری نوشته خانم نانسی هارهات با مقدمه و ترجمه محمدحسین اکبرزاده توسط انتشارات فراکارآفرینی منتشر شد .     فروش بخش قلب تپنده سازمان است . فروش همانند اکسیژن ضرورت یک سازمان است و... . همه ما با این اصطلاحات آشنا هستیم . اما مدت مدیدی است که دانشگاههای مطرح و سازمانهای پیشران، نحوه نگرش خود را به علم فروش و بازاریابی تغییر …
ادامه مطلب

15 ویژگی افرادی که در زمینه فروش موفق هستند

15 ویژگی افرادی که در زمینه فروش موفق هستند
15 ویژگی افرادی که در زمینه فروش موفق هستند جان رمپتون محمدحسین اکبرزاده   اگر تا به حال در زمینه فروش فعالیت داشته‏اید، می‏دانید که کار هر کسی نیست و گاو نر می‏خواهد و مرد کهن. چه مسئله فروش چند جفت کتانی در فروشگاه باشد، چه فروش یک سیستم گرمایشی جدید به افراد صاحب خانه و چه ارائه ایده یک استارتاپ به سرمایه‏گذارها، موفقیت آمیز بودن فروش بستگی به دانش …
ادامه مطلب

بنام برندسازی ، بکام تبلیغات

بنام برندسازی ، بکام تبلیغات
چگونه نرخ بازده برندینگ یا نام تجاری ، سرمایه کارفرما را حفظ می‌کند؟ #یادداشت_اختصاصی از #تجریش_آنلاین محمدحسین اکبرزاده امروزه بر هیچ کسی اهمیت امر برندینگ (چه برای شخص یا سازمانی) پوشیده نیست.
ادامه مطلب

ویژگی‌های عصر ضدبازاریابی

ویژگی‌های عصر ضدبازاریابی
  ویژگی‌های عصر ضدبازاریابی فیلیپ کاتلر بیشتر حوزه‌های تجاری زمان خود را صرف افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات می‌کنند، اما به علم «ضدبازاریابی» نیز برای کمک به کاهش تقاضا نسبت به محصولات و خدمات خاصی نیازمندیم. ضدبازاریابی می‌تواند در جهت کاهش تقاضای محصولاتی که «بیش از اندازه مصرف می‌شوند»، مانند مواد مخدری که میزان اعتیادآوری بسیاری دارند، سیگارها و غذاهای چرب به کار گرفته شود. از ضدبازاریابی برای کاهش استفاده از منابع …
ادامه مطلب

در جلسات تحلیل بازار و توسعه بازار به چه سوالهای بایستی پاسخ داد ؟

در جلسات تحلیل بازار و توسعه بازار به چه سوالهای بایستی پاسخ داد ؟
جلسات طوفان مغزی Brain stormy از مهمترین و کلیدی ترین ابزار هر مدیر کسب و کاری میباشد . که اگر درست اجرا شود میتواند کمک شایانی به کسب و کار ما نماید . در این مقاله تصمیم دارم تا سوالات و مباحثی که بایستی در جلسات فروش و توسعه بازار مطرح شود با شما در میان بگذارم . مهمترین سوالاتی که شما بایستی بصورت کاملا آگاهانه از جواب آنها مطلع …
ادامه مطلب

شایستگی روح جدید بازاریابی است .

شایستگی روح جدید بازاریابی است .
در بخش گسترش بازار و بازاریابی ما چه خدماتی میتوانیم امجام دهیم ؟   یک سئوال متداول که پرسیده میشود این است که چگونه میتوانیم محصولات شرکتمان را بر سر زبانها بیندازیم . جواب ساده است با دو اصل : با محصولات عالی استفاده از شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ بجای هزینه های گزاف تلویزیونی ، البته کار را بایستی به کاردان سپرد .   همچنین پیش از بهینه …
ادامه مطلب

نرخ بازده برندینگ یا نام تجاری Brand ROI

نرخ بازده برندینگ یا نام تجاری Brand ROI
امروزه بر هیچ کسی اهمیت امر برندینگ برای هر شخص یا سازمانی پوشیده نیست . در دنیا و صنعت برندینگ به طور کلی می توان برندینگ را در سه حوزه تقسیم بندی کرد برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal Branding)، برندینگ کالا (Product Branding)و برندینگ شرکت (Company Branding) که این سه با همپوشانی و تشریک مساعی یکدیگر یک هم افزایی فوق العاده ایجاد می نماید که آن را برندینگ کلی …
ادامه مطلب

آشنایی با انواع استراتژی تبلیغات ATL , BTL , TTL

آشنایی با انواع استراتژی تبلیغات ATL , BTL , TTL
آشنایی با انواع استراتژی تبلیغات ATL , BTL , TTL ATL،  BTL و TTL سه اصطلاح مهم و کاربردی بازاریابی به شمار می آیند. ما در این مطلب سعی می کنم ضمن معرفی هر یک از این مفاهیم، معنا و تفاوت استراتژی تبلیغات ATL ، BTL و TTL را شرح دهیم. این سه اصطلاح به ترتیب سرواژه های عبارات روبرو هستند: Above The Line برای Below The Line، ATL برای …
ادامه مطلب