Manager@natagency.ir
ارائه مشاوره کسب و کار در صنایع مختلف و حساس، یکی از مهمترین خدمات عصر تحول است؛ استفاده از ابزارهای به روز و پیاده سازی مدل های برنامه ریزی استراتژیک، ما را در بهبود فضای تجاری هر سازمان یاری نموده است تا بتوانیم فرآیند تحلیل، تدوین، برنامه ریزی، پیاده سازی و اجرا، کنترل و ارزیابی استراتژی را در بنگاه های اقتصادی بدرستی انجام دهیم؛ در هر حوزه ای که فعالیت میکنید، میتوانید از خدمات مشاوره مدیریت استراتژیک عصر تحول استفاده کنید و آن را در سطوح مختلف کسب و کار اجرا نمایید
این روزها اهمیت بازاریابی محتوایی یا Content Marketing، بر هیچکس پوشیده نیست. همه ما میدانیم که چطور میتوان با تولید محتوای مناسب، اعتماد مخاطب را به دست آورد و روز به روز مشتریان بیشتری پیدا کرد. با این حال، این تلاشها زمانی موفقیتآمیز خواهد بود و به نتیجه خواهد رسید که بر اساس یک استراتژی و برنامهریزی صحیح پیش برود.
امروزه پخش آگهی در صدا و سیما از سریع ترین و پربازدیدترین روش های تبلیغات محسوب می شود. به طوری که می توانید در مدت زمان کمی بخش قابل توجهی از مخاطبان را به مشتریان خود تبدیل کنید. طبیعتاً آگهی های تبلیغاتی یکی از پر هزینه ترین نوع تبلیغات هستند. از هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب برند گرفته تا هزینه پخش آگهی در رسانه ملی.
PR نحوه ارتباط یک شرکت با مردم (مشتریان، شرکا، روزنامهنگاران، سیاستمداران و عموم مردم) را تعریف میکند. همه کسب و کارها علی رغم اندازه و صنعتی که در آن مشغول به کار هستند، به روابط عمومی نیاز دارند.
این بدین دلیل است که امروزه مشتریان میخواهند به برندهایی که از آنها خرید میکنند، اعتماد کنند و هیچ چیز مانند PR باعث جلب اعتماد نمیشود.
امروزه شاهد تنوع بالای محصولات، خدمات، شرکت ها و برند های متفاوت هستیم. در این میان، نقشِ تبلیغات در معرفی محصولات و خدمات، غیر قابل چشم پوشی است. نتیجه ی معرفی و تبلیغِ مناسب برای هر کالا یا خدماتی، چیزی نیست جز موفقیت در کسب و کار.
با این نظر موافقید اگر بگوییم که اینترنت این روزها تبدیل به یک معدن طلای واقعی شده است؟! با اینترنت بستری به نام فضای مجازی برای ما فراهم میشود. لحظهای به تمام امکاناتی که این فضا دارد فکر کنید. دنیای وب، اپلیکیشنها، شبکههای اجتماعی و غیره. بالغ بر نیمی از جمعیت جهان از این فضا استفاده میکنند؛ بنابراین به دلیل همگانی بودن آن، تبلیغات در آن نیز از رسانههای سنتی پیشی میگیرد و اهمیت ویژهای مییابد.
فضای تجارت ایران در آیندهی نزدیک در اختیار کارآفرینانی خواهد بود که جدای از دغدغهی کیفیت محصول یا خدمات به موضوع برندسازی خود نیز توجه ویژه داشتهاند. این بازار هماکنون خالی از رقیبان موثر است. در حالی که مدتی بعد، چنین نخواهد بود و امکان تاثیرگذاری بر مخاطب با توجه به رقبای زیاد ابعادی دشوارتر به خود میگیرد. بنابراین در پیشگرفتن پروژهی توتال برندینگ برای کارآفرینان شاید بهترین سرمایهگذاری برای کسب سودهای وسیع در آیندهی نزدیک باشد و بر همین اساس چنین پیشنهادی تقدیم حضور شما شد.