ادامه مطلب
هزینههای تبلیغاتی و بازاریابی در قیمت تمامشده کالا محسوب و جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی گردید
محمدیان خبر داد؛ طرح محاسبه هزینههای تبلیغات و بازاریابی شرکتها، مؤسسات و نهادهای تولیدی و خدماتی در بهای تمامشده و شاخصهای ارزشگذاری کالا و خدمات در کمیسیون ملی برند، تصویب شده است. به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانهای و تبلیغات ؛ عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی با بیان این مطلب افزود: در سالی که به نام جهش تولید و افزایش مشارکتهای مردمی …